10.08.2016

Post powitalny...

Postanowiłam rozpocząć od posta powitalnego.  Prowadziłam już wiele razy blogi, ale żaden nie okazywał się sukcesem. Chcę pisać na bieżąco na tym blogu na temat kosmetyków, ciuchów i innych babskich sprawach.

Wypadałoby sie także przedstawić, a nie opowiadać na temat wyświetleń i innych takich! 26 letnia kobieta ze Śląska o imieniu Justyna. Zielonooka brunetka w rozmiarze plus size. Temperamentna, ale zarazem mega wrażliwa - dusza artysty, zarazem samotnik mimo tego bardzo dobrze czująca się w towarzystwie innych. Pełna pozytywnej energii singielka z głową pełną pomysłów, które nie zawsze da się zrealizować przez lenistwo? a może zbyt małą wiarę w siebie? - TAK to ja!

Mam nadzieję, że wchodząc - zostaniesz na dłużej. Oby moje posty Cię zaciekawiły! Miło mi będzie jeśli także podzielisz się swoja opinią pod postem - to bardzo dla mnie cenne, nawet krytyka jest bardzo istotna.

Pozdrawiam i wrócę wkrótce...


2 komentarze:

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger