11.08.2016

Ambasadorka Le Petit Marseillais

Po raz trzeci udało mi się zostać jedną z Ambasadorek marki Le Petit Marseillais.
Marka ta pochodzi ze świata Południa i Prowansji.
Łączy ze sobą barwy, zapachy i nowoczesność, jednak nie zapominając o tradycji.
Sama marka kojarzy mi się z radością życia, optymizmem i kobiecością, nie zapominając o delikatności.
Pierwsze co przychodzi na myśl to MARSYLIA i pola lawendowe. Ach... aż chciało by się tam znaleźć.

W ramach współpracy każda z Ambasadorek dostała pudełko pełne kosmetyków LPM.
Musze napisać, że te pudełko które dostałam wczoraj najbardziej mi się spodobało. Oczywiście poprzednie także były wspaniałe jednakże te jest bardzo wyjątkowe. Posiada w swoim składzie trzy pełnowymiarowe kosmetyki do mycia ciała:
-kremowy żel pod prysznic z maliną i piwonią,
-pielęgnujący balsam do mycia ciała, intensywnie odżywiający z woskiem pszczelim i olejkiem różanym i masłem arganowym,
-pielęgnujący krem do mycia ciała, intensywnie nawilżający  z akacją i masłem shea.
Znaleźć w pudełku można także sporą ilość próbek, które są dla rozdania wśród znajomych, produktem, który można znaleźć w tych saszetkach jest balsam do mycia wymieniony wyżej.

Dodatkowo każda z Ambasadorek otrzymała list od marki + Przewodnik po świecie LPM.

Póki co jestem bardzo zachwycona z paczki jaka otrzymałam i obecnie jestem w trakcie testowania produktów.
Niedługo pojawią się kolejne posty dotyczące kosmetyków, które obecnie testuję.

Zapraszam i liczę na aktywność!

Pozdrawiam,

dastiina.







4 komentarze:

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger