31.08.2016

MAZIDŁA - moja pierwsza współpraca

Witajcie,
rozpoczęłam swoją przygodę ze wspaniała marką tworzącą półprodukty kosmetyczne - MAZIDŁA.com . Dzisiaj zawitał do mnie kurier z paczką od http://mazidla.com . Paczuszka wypełniona po brzegi, dobrze i starannie zabezpieczona, by nic nie zostało uszkodzone podczas transportu. Produkty widoczne na zdjęciu wybrałam sama do testowania, dzięki uprzejmości firmy MAZIDŁA.

Kosmetyki, które wybrałam to:



PEELING CZARNA PORZECZKA GRUBOZIARNISTY 60g


   

MLECZKO MIGDAŁOWE 30 g


   

KERATYNA HYDROLIZOWANA 30 g


   

OLEJ KOKOSOWY 40 g


   

NATURALNY OLEJEK KARDAMONOWY 2g


   

SÓL JODOWO BROMOWA BOCHMERIS 250g

   

EKOLOGICZNY HYDROLAT Z RÓŻY BIAŁEJ 50g 


Jestem podekscytowana, a zarazem ciekawa wszystkiego. Mam nadzieję, że będzie to cudowna przygoda którą chętnie Wam tutaj opiszę i przedstawię. Dlatego zapraszam do czytania, komentowania mojego bloga i odwiedzenia strony: http://mazidla.com


Pozdrawiam,

wrócę wkrótce.




4 komentarze:

  1. Czekam na rezencje w takim razie, świetne kosmetyki widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Juz testuje i niektóre to totalne MUST HAVE! Niebawem pojawią się pierwsze recenzje, dlatego zapraszam do czytania! :D

      Usuń

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger