17.09.2016

MAZIDŁA - Eko hydrolat z róży białej.

Jak już wiecie udało mi się współpracować ze wspaniałą marką:MAZIDŁA . Produkt który wybrałam sama w ramach testów to Ekologiczny hydrolat z róży białej .Produkt ten stał się moim ulubieńcem, dlatego postanowiłam tylko jemu poświęcić całego posta! (kolejne posty dot. innych produktów marki pojawią się niebawem) Cieszę się, że to własnie go wybrałam sobie do testowania. Po pierwsze urzekł mnie jego zapach - delikatny, różany, naturalny - zero chemicznych aromatów. Mogłabym o zapachu pisać w nieskończoność, ale przecież nie chodzi tu o zapach, a jego wyjątkowe właściwości. Kolejnym atutem jest wydajność produktu- kilka kropelek na wacik kosmetyczny, by widzieć już pierwsze efekty "WOW". Wydawało mi sie, ze taka "mini" buteleczka nie wystarczy mi na długo, ale póki co nie ubywa mi w niej za dużo produktu, pomimo codziennych stosowań.
Pewnie jesteście ciekawe, jak używałam hydrolatu?
Hydrolatu z róży białej używałam jako toniku do oczyszczania twarzy oraz jako mgiełka do spryskiwania buzi w upalne dni + jako mgiełka do włosów.
Hydrolat ma wiele zastosowań, ale głównie jest używany w serum, tonikach, mgiełkach i kremach.

Moje odczucia po użyciu? - Same pozytywy!


Orzeźwia i koi - po całym dniu przemycie buzi tym produktem to raj dla cery!
Łagodzi podrażnienia- widzę widoczne zmiany związane z znikaniem ranek po "zdrapywaniu" pryszczy (mam już taką manię) poza tym widocznie "usuwa" nie proszonych gości..
Kolejny wielki plus to zapach, który przenoszony na włosy w formie mgiełki, pozostawia na włosach przyjemny różany aromat.
Włosy także lekko nawilżone, nie elektryzują je i ładnie się błyszczą.


Cóż... mogę wymieniać i wymieniać same pozytywy stosowania produktu.
Stosuję go praktycznie codziennie i efekty są - WIELKIE!

Musicie same przetestować, polecam!

Niedługo trzeba zakupić kolejną buteleczkę - tym razem kupię większą! 

6 komentarzy:

  1. Lubię hydrolaty ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Produkt godny polecenia. Tym bardziej, jeśli lubi się takie produkty. :)

      Usuń
  2. Hydrolaty są świetne, a z róży tym bardziej biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście (bluzka i kurtka)? Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/09/green-bomber-jacket-black-crop-top.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Niebawem kolejny post z kosmetykami MAZIDŁA.

      Już zerkam w Twojego bloga. :)

      Usuń

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger