5.09.2016

Może by tak KONKURS?

Za oknem pogoda nie bardzo nas rozpieszcza, chociaż wiele osób lubi taki jesienny klimat.
Jednakże chciałabym Was rozweselić, a przy okazji zachęcić do obserwacji i czytania mojego bloga.
Zastanawiałam się jak to zrobić i mam pewien pomysł. Co Wy na to?
Jesteście ciekawe co dla Was wymyśliłam?
Otóż - jeśli zwiększy się moja liczba Obserwatorów do 50 osób ogłoszę konkurs z wspaniałymi nagrodami, jeśli liczba Obserwatorów zwiększy się do 100 osób - NAGRODA będzie WIĘKSZA.
Co o tym myślicie?
Także polecajcie, komentujcie, obserwujcie i "czatujcie" na posta konkursowego i posta z informacją co możecie WYGRAĆ.

Póki co rozmyślam nad zadaniem konkursowym dla Was!
Także CZAS START !


* Post konkursowy pojawi się po uzyskaniu minimum 50 obserwatorów. Pełen REGULAMIN pojawi się także w poście konkursowym.



Pozdrawiam!

4 komentarze:

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger