7.09.2016

Pierwsze recenzje MAZIDŁA

Jak już wiecie - dzięki firmie MAZIDŁA otrzymałam możliwość testowania ich półproduktów kosmetycznych. Produkty wybrałam sama do testowania, dzięki uprzejmości firmy MAZIDŁA. .

Pierwszym produktem, który przetestowałam i pragnę Wam opisać jest SÓL BOCHNERIS .

Sól jodowo-bromowa Bochneris, bo taka jest jej pełna nazwa - posiada wyjątkowe właściwości lecznicze dzięki dużej ilości składników mineralnych takich jak: jony - bromu, wapnia, jodu i magnezu. Sól ta stosowana jest do kąpieli (także tych rehabilitacyjnych) jak i używana jest w inhalacjach górnych dróg oddechowych.

Ja osobiście użyłam soli jako dodatek do kąpieli oraz do kąpieli moich stóp. Kąpiel była przyjemnie relaksująca i już za pierwszym razem poczułam różnicę. Do kąpieli poza solą dodałam kilka kropli naturalnego olejku kardamonowego (o nim napiszę osobną recenzję). Sól ta też dała ukojenie moim bolesnym stopom po ciężkim dniu w pracy. Myślę nad zakupieniem kolejnych zapasów soli, bo to świetny produkt - tym bardziej, że można go stosować OSOBNO - nie łącząc go z innymi produktami. Na dodatek cena jest bardzo niska, a jakość produktu jest naprawdę wysoka. Jak pisałam wyżej łącząc ją z olejkami eterycznymi (przykład) można uzyskać niezwykle relaksująca kąpiel.

Moje odczucia co do produktu? Pozytywne. Polecam, polecam i jeszcze raz POLECAM. 



Kolejnym produktem, który wybrałam jest  KERATYNA HYDROLIZOWANA.

Czym jest keratyna? Jest to białko włókniste naskórka , włosów (główny budulec łodygi włosa) i paznokci.
Hydrolizat keratyny pozyskiwany jest metodą hydrolizy wełny owczej.
Keratyna ma właściwości kondycjonujące i regenerujące stosowane w kosmetykach do pielęgnacji włosów i nie tylko. Nawilża włosy, a także reguluje ich wilgotność. Zapewnia naszym włosom odpowiednią sprężystość, elastyczność i miękkość. Zwiększa także grubość włosa i jego objętość. 

Ja produkt wymieszałam z swoją ulubioną odżywką do włosów (nie wyklucza to też stosowania keratyny osobno), ponieważ keratyna pachnie troszkę jak przyprawa magi - ciężko zdefiniować zapach, ale jednak jest on dość intensywny. Stąd wymieszanie jej z innym kosmetykiem, jednakże - widzę różnicę w wyglądzie moich włosów przed i po zastosowaniu keratyny hydrolizowanej. Różnica jest wielka m.in: redukcja rozdwajania końcówek włosa, elastyczność, mocniejsze podkręcenie ich, zwiększenie ich objętości (wcześniej były oklapnięte) - mogłabym wymieniać i wymieniać. Muszę napisać, że ten wybór był moim strzałem w 10! 

Poza tym czytałam o wmasowywaniu kilku kropel keratyny w paznokcie - nie próbowałam, ale niebawem muszę się przekonać, ponieważ nawilża i powoduje, że płytka paznokcia jest elastyczniejsza, wzmacnia je i utwardza, Podobno zapobiega też ich łamliwości .


Oba produkty gorąco polecam! Zachęcam do czytania kolejnych moich recenzji dotyczących produktów firmy MAZIDŁA.




Pozdrawiam!


8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, sól brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również, jestem maniakiem długich kąpieli.

      Usuń
  3. Sól raczej nie dla mnie, ale tą keratynę chętnie bym wypróbowała na włosy i paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, już po pierwszych aplikacjach widoczne są efekty. Nie używałam jeszcze do paznokci, ale kolejna buteleczka będzie przetestowana własnie do tego.

      Usuń
  4. Oba produkty godne uwagi! Ta keratyna bardzo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Keratyna to totalny szok. Nie spodobał mi się zapach, ale jej właściwości są wspaniałe.

      Usuń

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger