28.09.2016

Wygrana od Between Dots i recenzja.

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie na blogu BetweenDots
Trzeba było w nim spełnić kilka warunków plus odpowiedzieć na pytanie dotyczące pielęgnacji twarzy. Nie wiem jakim cudem, ale udało mi się zgarnąć fantastyczne nagrody! Ten post poświęcę właśnie tej nagrodzie i jednemu kosmetykowi, który już przetestowałam i mogę napisać co nieco na jego temat.

Może zacznijmy od wygranej, wiadomo było, że do wygrania jest zestaw miniaturek do pielęgnacji twarzy w trzech krokach od Clinique, który mieści się  małej, uroczej kosmetyczce. Wiadome było też, że zgarnąć można krem pod oczy Alterra, o którym wspomnę troszkę później. Nagroda kusząca, prawda?Dodatkowo w paczce znalazłam kilka umilaczy czasu w formie dwóch smakowych herbatek. Znalazłam także świetne wodne tatuaże Holika Holika, dwa mydełka - jedno The Body Shop oraz drugie L’Occitane.  Dodatkowo dostałam zestaw próbek Clinique, Nuxe i Vita Liberata.

Nagroda jest cudowna i bardzo za nią dziękuję Emilii z bloga Between Dots.


Póki co udało mi się przetestować hydro krem pod oczy Alterra – winogrona bio i biała herbata bio. Bardzo podoba mi się jego nazwa „bio” oraz „winogrona” i „biała herbata”.
Muszę napisać, że mało kiedy sięgam po kremy pod oczy- co niestety jest moim wielkim błędem, bo skóra okolic oczu także potrzebuje specjalnej pielęgnacji o której niestety często zapominam.Plusem kosmetyku jest to, że jest on wegański – oczywiście sięgam też po kosmetyki nie będące wegańskimi, jednakże taki skład bardzo mi się podoba.
 Kosmetyk jest naturalny co dodatkowo jest atutem no i skład nie jest szkodliwy.
Nie uczulił mnie, bo z moją cerą to różnie bywa, na dodatek nawilżył skórę w około moich oczu. Aplikacja kosmetyku tez jest całkiem fajna, nie musimy się obawiać, że wyciśniemy z tubki za dużo kremu. Konsystencja jest delikatna i nie jest lepka (a nie znoszę jak kosmetyki się lepią). Po wchłonięciu kremu- swobodnie możemy nakładać na twarz makijaż.
Po kilku aplikacjach mogę stwierdzić, że moje „podkrążone oczy” mają się lepiej. Skóra jest wyraźniej gładka i delikatniejsza.

Polecam produkt i chętnie sama sobie go zakupię jak tylko wykończę to opakowanie.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe produkty! Lubię kosmetyki marki Alterra. :)
    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dawno alterry nie używałam jakoś nie korcą mnie owe mazidła:) cudowne wspaniałe zdjęcia! czym je robisz? obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia do tego posta robione lustrzanką. Reszta telefonem. Dziękuję. :)

      Usuń
  3. Uwielbiam produkty z Alterry, reszty niestety nie miałam okazji testować. Gratuluje wygranej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Reszta dla mbie też jest nowością. Na pewno pojawią się recenzje.

      Usuń
  4. mega fajne produkty, świetna wygrana

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Ciesze się, że paczka się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe nagrody, moje gratulacje :)
    U mnie trwa właśnie mini konkurs, zapraszam :)
    bizarre-case.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super nagrody zgarnęłaś. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do obserwacji. Niedługo konkurs. :)

      Usuń
  8. Dziękuję - zapraszam do obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger