4.10.2016

Rzęsy do nieba, czyli moje początki z INVEO

W tamtym miesiącu udało mi się dostać do testowania serum do rzęs marki INVEO.
Jestem bardzo ciekawa tego produktu jak i efektów po. Do testowania dostałam serum 3,5ml wraz z ulotką informacyjną dotycząca stosowania kosmetyku.W sumie serum testuję już od kilku dni i póki co efektów nie widać. Producent jednak zaleca stosowanie serum codziennie przez ok. 6-10 tygodni by uzyskać efekt bardziej gęstych i ciemniejszych rzęs. Nie będę rozpisała sie o produkcie póki co więcej, ponieważ nie jestem w stanie ocenić moich odczuć ze względu na kilkudniową kurację. Mogę napisać, że produkt jest hypoalergiczny. 

Kosmetyk póki co - nie uczulił mnie, bo różnie u mnie bywa z takimi kosmetykami. Dodatkowo kosmetyk aplikuje się tak jak np eyeliner.
Mam nadzieje, że za 6 tygodni max.10 będę mogła pokazać Wam moje długie rzęsy, aż do nieba.
(Dlatego na pewno wstawię zdjęcie przed jak i po kuracji tym serum.)

Jesteście ciekawe jak sprawdzi się u mnie?

A może same testowałyście?

Czekam na wasze opinie.

17 komentarzy:

  1. Mam okropny problem z rzęsami z chęcią przeczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że będzie dobra! Póki co testuję. :D

      Usuń
  2. Tego produktu nie miałam, ale bardzo pomogło mi serum z Rossmanna Long4Lashes - miałam problem z rzęsami po usunięciu przedłużanych, a teraz już mam spokój i piękne, długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Long4Lashes - używalam - w sumie nie regularnie i może dlatego nie sprawdziło sie u mnie - tak jak L'biotica. Ja już widzę 1 efekty INVEO - chociażby CIEMNIE rzęsy. Zobaczymy jak będzie dalej.

      Usuń
  3. Mnie niestety uczuliła, ale efekt i tak widać - rzęsy lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje sa już ciemniejsze i szkoda, że Ciebie uczuliło. :(

      Usuń
  4. Chciałabym poprawić wygląd moich rzęs. Czekam niecierpliwie na Twoją relację z testu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie serum dało świetne efekty, ale po zakończeniu kuracji dość szybko wróciły do poprzedniego stanu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam sie tego samego, poza tym... same zobaczycie jaka będzie moja opinia. ;)

      Usuń
  7. Też aktualnie testuję to serum. Testowałam wersję normalną i efekt był naprawdę dobry, więc tutaj też liczę na spore wydłużenie rzęs :D
    Obserwuję :) (jako Anna Hh)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, oby u mnie sie też sprawdziła, póki o... - z resztą same zobaczycie co o niej osobiście myślę. ;)

      Usuń

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger