8.10.2016

3 kroki Clinique- dla idealnej cery.

Już dłuższy czas moją uwagę przykuwały kosmetyki Clinique. Nigdy nie miałam z nimi styczności aż do dziś. Bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że udało mi się wygrać zestaw mini produktów tej marki na blogu BetweenDots.

Zestawu używam od kilku dni i mogę napisać o nim kilka zdań, dlatego zapraszam Was do przeczytania recenzji dotyczących produktów Clinique.

Może zaczniemy od początku, od opisu co znajduje się w zestawie.
Jest to zestaw mini produktów marki Clinique. Składa się on z trzech mini produktów i białej kosmetyczki.
Krok 1: mydło w płynie do mycia twarzy.
Krok 2: płyn delikatnie złuszczający skórę twarzy, szyi i dekoltu.
Krok 3: beztłuszczowa emulsja nawilżająca.
Ogólnie są to kosmetyki stworzone są dla skóry mieszanej w kierunku tłustej. Czyli kosmetyki IDEALNE dla mnie.

Teraz zajmę się opisem, każdego kosmetyku z osobna:

Krok 1: mydło w płynie do mycia twarzy.
Mydło zawiera aktywne składniki: oliwę z oliwek, stearynian sacharozy i inne bardzo ważne składniki, które oczyszczają, nawilżają i odżywiają skórę Kosmetyku użyłam po dokładnym oczyszczeniu (demakijażu cery) do dokładnego umycia. Mydło ma formę żelu do mycia twarzy, dobrze się pieni tworząc delikatną piankę. Zapach jest troszkę "apteczny", ale produkt zauroczył mnie swoimi właściwościami. Efekt po jest nieziemsko świetny. Z pewnością polecam, bo ma się wrażenie mniejszego świecenia cery + dokładnego oczyszczenia i nawilżenia. Poza tym produkt nie uczula i jest bardzo delikatny.

Krok 2: płyn delikatnie złuszczający skórę twarzy, szyi i dekoltu.
Idealnie sprawdza się dla skóry przetłuszczającej się i z rozszerzonymi porami.  Jest to tonik oczyszczająco-złuszczający. Przeraził mnie jego zapach- bo dosłownie "wali" alkoholem, ale jego właściwości mimo to są świetne. Ma formę toniku. Kosmetyk daje wrażenie "lekkiego pieczenia" - które jest chwilowe, ale nie jest to "pieczenie" alergiczne. Płyn super oczyszcza cerę, tonizuje ją.  Usuwa nadmierną ilość sebum, co jest u mnie niezbędne.  Dzięki niemu moje zaskórniki znikają i nie pojawiają się nowe. Skóra po oczyszczeniu nim jest odświeżona i delikatna w dotyku. 
Ja użyłam go tuz po użyciu mydła Clinique.  Po prostu rewelacja.



Krok 3: beztłuszczowa emulsja nawilżająca.
Przeznaczony jest on głównie do cery mieszanej i tłustej. Ma lekką żelową, a zarazem kremową konsystencję. Nakładałam go po dokładnym oczyszczeniu cery. Super sprawdza się też jako baza pod makijaż. Intensywnie nawilża cerę, redukuje jej przetłuszczanie się i pomaga w usuwaniu porów. Po użyciu emulsji/żelu poczułam, że moja skóra jest odświeżona, delikatna i nawilżona. Żelu używam w codziennej pielęgnacji rano i wieczorem. Rewelacja jak poprzednicy.


Podsumowanie:
Wszystkie kosmetyki z zestawu to strzał w 10 jeśli chodzi o pielęgnację mojej cery. Myślę, że znalazłam kosmetyki idealne. Produkty, które nie uczulają, wręcz poprawiają kondycję mojej skóry.
Redukują wydzielanie się sebum, zmniejszają świecenie się skóry. Łagodzą podrażnienia i idealnie pielęgnują i oczyszczają skórę. Myślę, że dłuższa kuracja tymi kosmetykami sprawi, że moja cera w końcu pozbędzie się niechcianych gości.

Polecam bardzo serdecznie i na 100% jestem pewna, że nikt nie pożałuje.

8 komentarzy:

  1. Chętnie bym spróbowała ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel i krem są super, tonik niestety nie na mój typ cery - jednak stary wysłużony rossmann mi najbardziej na tonik pasuje. Ale ciesze się, że u Ciebie te produkty się przyjęły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym przetestowała :) fajnie,że się sprawdziły:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam- można je dostać w perfumeriach Douglas. :) Koszt ok. 40zł za takie mini produkty. :)

      Usuń
  4. Z Clinique miałam tylko raz tusz, zdecydowanie jeden z moich ulubionych, ale cena stanowczo nie na moje fundusze :D Jednak ten zestaw bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 my world my style my life , Blogger